.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Kirman- Hasan Ulaş Kitap Yorumu




Son zamanlarda çıkan yeni kitaplardan birisi de "Kirman." Yazarı ise Hasan Ulaş. Sinada Yayınevinden çıkan Kirman toplamda 96 sayfa.
Şöyle bir göz atayım derken bir bakmışsınız ki bitivermiş.
İçinde insanlığa, aşka, hayata, dostluğa, içinizdeki çocuğa dair bulabileceğiniz bir çok şey mevcut. Siz de yazar gibi çaykolik bir şiir severseniz  yazarın da tam bahsettiği gibi "Çayyaş" birisi olarak bu kitabı eminim ki seveceksiniz.
Ben de bu yazı da sizelere bu kitaptan sevdiğim yerleri paylaşmayı bir borç bilirim efendim. Ha bir de unutmadan bu kitapla birlikte yazarın üslubunu ve kelime oyunlarını çok seveceksiniz.

Şimdi gelelim o dizelere...

*
İmdat butonu çalışmayan bir asansör gibi,
kendi boşluğuna düşmemek için
İncecik bir umuda tutunup yaşlanmaya çalışıyor insan.

*
Bir kadın siyah gülüyor
Endemik
Göç, gurbet, ayrılık
Kanıyor gül kanıyor
Eşsiz s/edalı bir ölüm vadine kanıyor.

*
Can evi
Bir göz adamım ben
Kalabalığını getirme
Yalın, ıssız gel

*

Kalbinde bir yerim var, kesin. Biliyorum
Ama aklına yatmıyorum her geldiğimde
Çünkü kafan rahat değil
Hiç olmadı
Bunu biliyoruz ikimizde.

*
Kadın
Bir umut
Gözleri gözlerinde
Kalp masajı ve ruhi teneffüsle
Hayata geri döndürmeye çalışıyordu
Hevessiz kalan adamı.



Kirman- Hasan Ulaş Kitap Yorumu Kirman- Hasan Ulaş Kitap Yorumu Reviewed by ozgun bilge on Ocak 02, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.