.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

kafanıza yerleşmiş bir plaka havaalanı dedektörlerini alarma geçirir mi?


Bu soru aklıma mel brooks’un, dr.richard thorndyke’ı canlandırdığı high anxiety (yükseklik korkusu) adlı filmi getiriyor. Burada mel broks havaalanı güvenliğinden bir silahla geçiyor. Metal dedektörü ötünce de, “bu bir oyun mu? Ne kazandım araba mı? Öttüm! Götürün beni! Rusya’ya geri götürün beni! Öttüm! Çılgın öttürücü ortada dolaşıyor.” Diye bağırır.

Eğer eğer kafanızda titanyum plakası, yanınızda bir silah, kırık kemiklerinizde plaka yada vida, bedeninizde suni implantlar varsa, aynısını sizin de başınıza gelebilir. İmplantın büyüklüğü ve dedektörün hassaslığı bir “çılgın öttürücü” olup olmadığınızı belirleyecektir. Endişelenmeyin metal dedektörü size zarar  vermez.
kafanıza yerleşmiş bir plaka havaalanı dedektörlerini alarma geçirir mi? kafanıza yerleşmiş bir plaka havaalanı dedektörlerini alarma geçirir mi? Reviewed by ozgun bilge on Ağustos 29, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.