.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

Naftalin Kokulu Mektuplar Mine Baki ÇOK YAKINDA

Mine Baki'den "Naftalin Kokulu Mektuplar"
Emre Yayınları Kalitesiyle Çok Yakında...
"Seni mektupla da olsa öpmek büyük şey" diyor
Ahmed Arif. Bu yüzden naftalin kokulu
mektuplar gönderdim sana...
diyor Mine Baki ve açıklamaya başlıyor:

Neden naftalin kokulu mektuplar? sorusunu.

“Naftalinledim bende kalan yün kazağını
söylemiş miydim size
naftalin
ki güvelere karşı kullandığı
kimyasal silahıdır
anıların”

diyor Sunay Akın Naftalin adlı şiirinde. Çok severim. Gidenler arkasından kalan her şey hala değerini yitirmediyse naftalinlersin ki güvelenmesin, bozulmasın hala aynı kalsın. Bu yün kazakta olur onun adına yazılmış nice mektupta ve o mektupta yazan sevgi de dâhildir bu duruma. Ben kalan eşyaları naftalinledim. Gönderemediğim mektupları da. Ve en çokta sevgimi naftalinledim. Ki yaşanan olaylar sevgimi gücendirmesin, güvelendirmesin, bozulmasın hala aynı kalsın umuduyla…

Ve bir arkadaştan öğrendim, hoşuma da gitti doğrusu.

“Sobalı evde büyüyenler iyi bilir” dedi. “Naftalin sobanın içindeki kurumu temizlemek amacıyla da kullanılır.”

Ben de belki içimdeki kurumları temizlemiştim, bu mektuplarla.

Ve tebessüm ettim arkadaşıma “ilah-i tesadüf…”
yüzümde buruk bir mutlulukla...





Naftalin Kokulu Mektuplar Resmi Facebook Sayfası:
https://www.facebook.com/pages/Naftalin-Kokulu-Mektuplar/1478277179135845?fref=ts

20 EYLÜLDE SİZLERLE!


Naftalin Kokulu Mektuplar Mine Baki ÇOK YAKINDA Naftalin Kokulu Mektuplar Mine Baki ÇOK YAKINDA Reviewed by ozgun bilge on Eylül 05, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.