.

Header Ads

ad

Özgün Bilge.

En Güzel Anneler Günü Mesajları 2014



Sevgili anneciğim umarım bir gün bana göstermiş olduğun sevgi ve sabrı sana gösterebilme şansım olur. Anneler günün kutlu olsun.

Kelimelerle anlatılamayan fedakârlık ve karşılıksız sevgiyi tarif et desen bana herhalde sadece anne derdim. Anneler günün kutlu olsun.

Bir günümde değil her günümdesin. Her gün her saniye benimlesin.  Her zaman bana destek oldun. Sen benim için çok özlesin. Günün kutlu olsun annem.

Benim için her şeye katlanan her türlü fedakârlığı yapan her zaman yanımda olan değeri biçilmeyen anneme… Anneler günün kutlu olsun.

Anne seni seviyorum… Bunu her zaman gösteremiyor olabilirim ama sen de bunu biliyorsun. Neyse, anneler günün kutlu olsun.

Dün sana kızdıklarımı şuan ben yapıyorum. Çünkü senin küçük bir kopyanım. Umarım senin gibi her daim sevgi dolu olurum… Anneler günün kutlu olsun Annem.

Meğer dilimden geçen en güzel dualar dilekler senin adınmış…  Seni hasretle, sevgiyle ve dua ile anıyorum. Elleri gül kokan anacığım anneler günün kutlu olsun.

Sadece tek bir gün değil tüm günler senin için annem… İyi ki varsın, anneler günün kutlu olsun.

Dünyadaki en güvendiğim, sırdaşım, sığınağım sensin. Seni çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun melek annem.
Başımızın tacı, evimizin kraliçesi… Anneler günün kutlu olsun.

Sevgin dünyamızı ısıtan tek güneştir. O güneş ki bu gönülde hiçbir zaman batmaz annem. Anneler günün kutlu olsun. Seni çok ama çok seviyorum. 


En Güzel Anneler Günü Mesajları 2014 En Güzel Anneler Günü Mesajları 2014 Reviewed by ozgun bilge on Nisan 27, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Affiliate Marketing

Blogger tarafından desteklenmektedir.